ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره

مادری می کنم...

پنجمين سالگرد پيوند من و بابا در جوار آقا امام رضا، امسال با دختري

1392/12/28 9:16
نویسنده : مامان
95 بازدید
اشتراک گذاری

تمام وجودم سلام

امروز پنجمين سالگرد عقد من و بابايي هست. ٢٧ اسفند ٨٧ بود كه ما تو حرم آقا امام رضا براي هميشه با هم پيمان زندگي بستيم. و امروز خداي مهربون تو رو به ما هديه كرده. خدايا شكرت امروز رفتيم سونو آنومالي. خدا رو شكر همه اعضاي بدن شما توسط خانم دكتر ناظري عزيز چك شد و همگي سالم و سلامت بودند. امروز براي اولين بار بابا با من داخل اتاق سونو گرافي شدند. من و بابا هر دو با چشم گريون از اتاق خارج شديم . نمي دونم خدا رو چه طوري بايد شكر كنم به خاطر نعمت به اين بزرگي! امروز فهميديم كه شما دختري عاشقانه دوستت دارم و اميدوارم زينبي باشي.

پ ن: با شروع سال جديد من و شما نصف راه بارداري رو پشت سر ميذاريم و حدود ٤/٥ ماه بعد تو خونه ما رو روشن مي كني. فداي دست و پاي كوچولوت بشه مامان كه امروز اينقدر با ناز تكونشون مي دادي. دختر گلم خيلي خوب و خانم باش .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مائده
28 اسفند 92 0:47
مباااااااااااااااااااارکه عزیزم به سلامتی انشالله دوسته دختر منه!!!! یه دوست خوب ونازنین