ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

بهترین و بزرگترین هدیه تولد مادر به برکت وجود آقا موسی بن جعفر (ع)

1392/9/19 10:23
نویسنده : مامان
92 بازدید
اشتراک گذاری

گل مادری که الان واقعا هستی، سلام

بی خود نبود وقتی از سفر کربلا برگشتیم دلم رو توی کاظمین جا گذاشته بودم. قرار بود برای اومدن تو این بار آقا موسی بن جعفر علیه السلام واسطه بین من و خدا باشد و خدا به برکت ایشون بزرگترین نعمت دنیا را به من عطا کند. باورم نمی شد وقتی خبر وجود تو و رشدت در من تو شب ولادت آقا بهم رسید. یه بار دیگه مطمئن شدم که اگر از این خاندان بخوای برات دعا کنن رد خور نداره. وقتی تو حرم آقا نماز ایشون و نوه بزرگوارشون امام جواد رو خوندیم یکی از بزرگترین آرزوهامون داشتن تو بود. هنوزم باورم نمیشه که من لایق مادری شدم و خدا منو به درجه ای رسونده که پذیرای خلیفه الله فی الارض بشم.

عزیزکم تو را برای خدمت به امام زمانت تربیت خواهم کرد و تمام تلاشم را می کنم تا عبد صالح خدا باشی. و خدا را به آقا موسی بن جعفر (ع) قسم می دهم که مرا در این راه یاری کند. تو را به خدا می سپارم و دستت را از همین امروز در دستان 14 معصوم می گذارم تا لحظه ای و کمتر از لحظه ای از یاد خدا غافل نباشی.

پ ن1: چهارشنبه هفته پیش بی بی چک اول منفی شد و من کاملا ناامید بودم و فکر می کردم این تاخیر به خاطر مشکل تنبلی پیش آمده. وقتی یکشنبه شب بی بی چک دوم را گذاشتم و مثبت شد خیال کردم حتما اشتباهی صورت گرفته است. صبح دوشنبه قبل از دانشگاه وقتی پدر خواب بود به آزمایشگاه رفتم و تست دادم. عصر خانه مامان اینا بودیم که زنگ زدم آزمایشگاه و گفتند مثبت است و من در پوست خود نمی گنجیدم. ولی به هیچ کس نگفتم تا شب که به خانه آمدیم به بابایی که خبر دادم بسیار خوشحال شدند و به شکرانه این نعمت امروز روزه هستند. برای پدر و مادرت خیلی دعا کن عزیزم.

پ ن2: عکس آزمایش و بی بی را می گذارم.

پ ن3: راستی پنج شنبه تولد من نیز هست و این بهترین هدیه تولد عمرم است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
21 آذر 92 18:58
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااا ستاره جونی ننه شد مبارکه عزیزدلم. خیلی مراقب خودت باش
خاله ماءده
29 دی 92 2:26
وایییی ستاره خیلی قشنگ مامان شدی!!!!! واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم و از ته قلبم برای تو و نینی نازت آرزوی سلامتی دارم. میدونی یاد مامان شدن خودم افتادم اصلا به این قشنگی نبود وقتی بی بی چک مثبت شد تمام بدنم لرزید کلی هم گریه کردم البته الان خیلی خوشحالم و خدا رو شکر میکنم. ممنون عزيز دلم تو که الان یه گل داری