ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

پس از چند روز...

1392/9/12 9:18
نویسنده : مامان
109 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مادر سلام

حدود 20 روزی می شود که به اینجا سر نزدم. در این مدت کارهای زیادی انجام داده ام. مجدد پیش دکتر حجتی رفتم. الان روزی چهار قرص می خورم. (فولیک اسید، ویتامین ای و زینک، متفورمین، دوفستون) . امیدوارم زودتر بیایی اما بابای عزیز شما می گوید برخواسته ات پافشاری نکن تا خدا هر وقت صلاح می داند فرزندی سالم و صالح نصیبمان کند. امیدم به خداست.

این ترم دانشگاه هفته آینده تمام می شود و شکر خدا با موفقیت سپری شد. امیدوارم بتوانم ترم بعد هم واحد بگیرم و به تدریس ادامه دهم. هنوز برای دکتری ثبت نام نکرده ام و نمی دانم بکنم یا نه زیرا وقتی برای خواندن ندارم. برای مادر دعا کن که بتواند تصمیم درست را بگیرد. بابا هم سخت مشغول کار و دانشگاه است. من هر روز بسیار خسته به خانه می رسم و تقریبا هیچ کاری نمی رسم انجام دهم. قصد دارم اگر تو آمدی کار هر روزه را کنار بگذارم و به صورت پروژه ای و تدریس کار را ادامه دهم. زیرا اگر بخواهیم شرایط راحت تری برای زندگی فراهم کنیم اگر من هم کار کنم بسیار بهتر خواهد بود، مگر آنکه بابایی کار مناسب تری پیدا کنند یا پروژه ای را در کنار کار بگیرند وگرنه با درآمد معمول آرزوهایی که برایت دارم برآورده نمی شودخجالت

زود زود بیا پیش ماماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
13 آذر 92 17:15
انشالله نی نی خوشگل زود بیاد تو دلت مامان استاد خوشگل
مامان شیرین
25 دی 92 10:07
سلام به مامان مهربون و خوش ذوق من 3 ماه و 4 روز که مامان شدم خدا یه دختر سالم خوشگل بهم داده خاطراتشو تو دفتر مینوشتم یه نفر آدرس این وبلاگ رو به من داد تازه اومدم که نوشته های شما رو خوندم تصمیم دارم که خاطرات دختر نازم رو وارد این وبلاگ کنم شما خانم با احساسی هستید ایشالا که خدا به شما هم یه فرزند سالم و صالح بده تا لذت و شیرینی مادر شدن رو احساس کنید آمین ممنون عزيزم، خيلي التماس دعا، آدرس وبت رو حتما بهم بده