ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

باز دلم تنگ محرم شده ارباب

1392/8/11 13:59
نویسنده : مامان
110 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مادر محرم نزدیک است و من دلم هوایی شده است! امیدوار بودم امسال با تو در عزاداری ها شرکت کنم که شرایط مهیا نشد. امیدوارم بیایی هرچه زودتر. البته ماه محرم و صفر به حرمت آقا دعوت نامه نمی فرستیم احتمالا. اگرچه پرسیده ام و گفته اند که از نظر شرعی هیچ اشکالی ندارد. امید به خداخجالت

پرسید از قبیله که این سرزمین کجاست؟
این سرزمین غم زده در چشمم آشناست

این سرزمین که بوی نی و نیزه می دهد
این سرزمین تشنه که آبستن بلاست

گفتند: عقر بابل و طف ... شاطی الفرات
گفتند: قاضریه و گفتند: نینواست

دستی کشید بر سر و بر یال ذوالجناح
آهسته زیر لب به خودش گفت: کربلاست!

طوفان وزید از وسط دشت ناگهان
افتاد پرده، دید سرش روی نیزه هاست

زخمی تر از مسیح در آن روشنای خون
روی صلیب دید سر از پیکرش جداست

طوفان وزید ... قافله را برد با خودش
شمشیر بود و حنجره و ... دید در مناست

باران تیر بود که می آمد از کمان
بر دوش باد دید که پیراهنش رهاست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

M:M ܓܨ☆
11 آبان 92 14:04
سلام خسته نباشي منم يک سايتي دارم که تمام مطالبش مفيد هست يعني واقعا مفيده ازجملات زيبا گرفته تا همه چي هست دراين سايت ميتوني خاطراتت رو بانام خودت ثبت کني لطف کن بيا بهم سربزن ونظرت رودرمورد سايت بگو چون واقعا نظر شمابرام مهمه جملاتت روبفرست ازطريق فرم ارسال مطالب سايت اگه هم ميتونيد جملات زيباي خودتون روبراي مار ارسال کنيدتامابا آدرس وبلاگ شما ونام شما درسايت منتشرکنيم منتظرم البته ما توقع داريم که شما هميشه بياين سربزنيدهااا درضمن من تنهام ونياز به نويسنده دارم اگه مايلي خبربده www.boyeharam.ir
خاله مریم
13 آبان 92 20:21
التماس دعا عزیزم.