ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

روز نوشت

1392/7/30 11:57
نویسنده : مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم

دعوت نامه برایت فرستادیم. امیدم به خداست و متوسلم به مولا

پنج شنبه این هفته عید غدیر است و مراسم عقد میلاد پسردایی من. ان شاءالله اگر خدا بخواهد قصد داریم به رشت برویم. این هفته به شدت سرما خورده بودم و روز دوشنبه به خاطر بد بودن حالم نتوانستم کلاس آخر را برگزار کنم و آن را کنسل کردم. الان هم به شدت زیر دلم درد می کند. امیدوارم به زودی بیایی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابای ملیسا
30 مهر 92 12:33
ضمن عرض سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده محترمتون ، وبلاگ ملیسا جان با موضوعیت سالگرد آشنایی من و مامان با عکسهای جدیدش به روز شد . ممنون میشم اگر شما هم یکی از عزیزان بازدید کننده وبلاگ ملیسا دخترم باشید و با گذاشتن یک کامنت ، یادگاری به یاد ماندنی براش بسازید . منتظر حضور شما هستیم . با تقدیم احترام : بابای ملیسا
خاله مریم
1 آبان 92 13:47
چرا مریض شدی عزیزم؟ مراقب خودت باش. توکل به خدا انشالله نی نی زودی میاد. عروسی خوش بگذره گلم