ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

مادری که هنوز آماده مادری نیست!

1392/7/27 10:01
نویسنده : مامان
89 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم سلام

این ماه هم به خاطر وقفه پیش آمده به دکتر رفتم و باز آزمایش و ...! جواب های آزمایش نشان از چیزهای خوبی ندارند و می گویند که بدن مادر دچار اختلالاتی شده و فعلا نمی تواند تو را پذیرا باشد. دلم گرفته گلکم! همه چیز برای آمدنت مهیاست اما خدا نمی خواهد. خود را به دستانش سپرده ام و از او خواسته ام هر زمان لیاقت مادر شدن را دارم تو را به ما عطا کند. هفته آینده باید پیش دکتر دیگری بروم و با او هم مشورت کنم. هنوز دارو ها را شروع نکرده ام. این بار هم متوسل به امام رضا شدم چون خداوند امام جواد را هم دیر به ایشان عطا کرد و من هم از ایشان می خواهم در حقم دعا کنند تا به زودی فرجی در کار بشود.

دعایم کن عزیزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
27 مهر 92 10:54
ستاره جونم همه چیز رو بسپر به خدا انشالله یه زمان مناسب قراره مامان بشی که همه چیز ردیف باشه و یه فرزند سالم و صالح تو دامنت بزرگ بشه. برای نی نی عجله نکن اصلا فعلا از این زمان برای جمع کردن کارات استفاده کن که وقتی بیاد تو دلت مغزت تعطیل میشه!! یعنی من ذهنم چند ماهه قفل شده مراقب خودت باش دوست خوب و مهربونم


آره عزیزم امیدم به خداست. خیلی التماس دعا