ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

هفته دهم

1392/10/18 10:19
نویسنده : مامان
75 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مادر سلام

این روزها را با نگرانی زیاد می گذرانم و تمام مدت برای سلامتی تو دعا می کنم تا خدا تورا سالم و صالح به این دنیا بفرستد. حال و روز خودم این روزها خوب نیست! شب ها خوابم نمی برد در حالی که از خستگی توانی ندارم. موقع خواب پاهایم ضعف می رود که فکر می کنم شاید خون کافی به آنها نمی رسد. زمان مفید خواب من شده از بعد از نماز صبح تا وقتی برای کار بیدار شوم یعنی حدود 1 ساعت! قیافه مادر بسیار خسته به نظر می رسد طوری که همه اطرافیان این موضوع را به من می گویند و ابراز نگرانی می کنند و بابا همیشه می گوید هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد. چشمک من به عشق تو تمام سختی ها را به جان می خرم و برایم شیرین است. تنها چیزی که ناراحتم می کند این است که این خستگی دائمی مانع انجام برنامه های معنویمان طبق برنامه ریزی می شود. برنامه ماه دوم را خیلی بهتر انجام دادم ولی نمی دانم چرا ماه سوم تنبل تر شده ام. افسوس

سه هفته دیگر وقت سونو NT دارم و امید وارم خدا به من لطف کند و تو سالم و سلامت باشی. برایم دعا کن عزیزم تا روزها را بهتر بگذرانمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله ماءده
29 دی 92 2:05
به به چه وبلاگ قشنگیییییی اتفاقی وبتو دیدم خدا کنه راضی باشی دوست جونم از اینکه به برنامه های معنویت نمیرسی ناراحت نباش منم تو بارداریم حالم خیلی بد بود و اصلا به برنامه هام نمیرسیدم خیلی هم حرص میخوردم تا اینکه خانم غروی بهم گفت که اصلا نباید خودمو ذره ای هم ناراحت کنم چون تاثیر این ناراحتیه بدتره و تا میتونم روحیه ی خودم رو حفظ کنم وشاد باشم.