ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

زیباترین صدای دنیا

1392/10/24 9:40
نویسنده : مامان
87 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان سلام

روز یکشنبه به دلیل نگرانی شدیدی که از وضعیت شما داشتم پیش دکتر حجتی رفتم. خدا رو شکر مثل همیشه منشیشون با من همکاری کردن و بین مریض رفتم داخل. مشکلاتی که داشتم رو به دکتر گفتم و ایشون راه حل بهم دادند. از جمله کمر دردم که گفتند درد های سیاتیکیه و باید تحمل کنیچشمک بعد به من گفتند روی تخت بخواب ببینم میشه صدای قلب رو شنید یا نه و البته بعید می دونم امکانپذیر باشه چون این اتفاق از هفته 12 به بعد میفته. منم با هزار امید و آرزو خوابیدم. دستگاه را روی شکمم گذاشتن. اول هیچ صدایی نیومد جز صدای هوا ولی بعد یه دفعه صدای قلب نازنینت رو شنیدیم که اون لحظه فقط خدا رو شکر می کردم. البته خانوم دکتر بیشتر از من ذوق زده شده بودند که تو هفته 10تونستن صدای قلب عشق منو بشنون و ایشون هم همش خدا رو شکر کردند. امیدوارم سالم و صالح باشی عزیزکمماچ

دکتر گفتند اگه می خوام تو سونو NT جنسیتت معلوم بشه برای سونو برم بیمارستان پاستور نو پیش آقای دکتر شاکری. البته یه مقدار دو دلم از این جهت که ایشون آقا هستن و مطلب بعد این که بیشتر از جنسیت سلامتیت برام اهمیت دارهماچ حالا باید ببینم چی پیش میاد.

پ ن: دیروز با نگار جون و مائده عزیز رفته بودیم خونه خاله مریم. جای شماخالی خیلی خوش گذشت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
24 دی 92 21:38
ای جان. انشالله نینی خوشگلت صحیح و سلامت بیاد بغلت. به ما هم خیلی خوش گذشت [قلب