ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

دلم عجيب برايت تنگ شده

1393/3/7 17:00
نویسنده : مامان
125 بازدید
اشتراک گذاری

هستي مادر سلام

خيلي وقت است برايت ننوشته ام، اتفاقات مختلفي افتاده است كه سعي مي كنم يكي يكي برايت ثبت كنم. 

*از ١٥ ارديبهشت ديگر سركار نمي روم و در خانه هستم و سعي مي كنم بيشتر استراحت كنم و به كارهاي شما برسم كه البته اصلا طبق انتظارم پيش نرفتم و موفق نبودم.

*سه هفته اي هست كه تپش قلب دارم و حتي يك روز كارم به دكتر قلب و نوار قلب هم رسيد و خدا رو شكر همه چيز سالم و خوب بود، هر تكان تو و حركتت همه ناراحتي ها را از يادم مي برد.

* يكشنبه هفته پيش كه به مطب دكتر رفتم ، دكتر گفت كه به ظاهر حجم رحم كوچك است و ممكن است تو كم وزن باشي وقتي به خانه آمدم اينقدر گريه كردم و از خدا خواستم صحيح و سالم باشي و نقصي در وجودت نباشد. از آن روز دوز امگا٣ و آهن بيشتر شد.

* خبرهاي خوبي برايت دارم كه منتظرم قطعي شود تا بنويسم . 

بابايي و مامان سيمين و بابا اكبر سخت بي تاب آمدنت هستند و اظهار دل تنگي مي كنند. عزيزكم سالم باش و به موقع پا به دني بذار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)