ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

یا علی اکبر (ع)

1393/3/19 11:44
نویسنده : مامان
304 بازدید
اشتراک گذاری

چه نمازی بشود جنت اعلی وقتی              تو موذن شوی و شيخ جماعت پدرت

ميوه دلم، نورديده ام سلام

امروز به ياد پست پارسال می نويسم که با اين عنوان بود "روز جوان آينده ام مبارک". پارسال نمی دانستم  قرار است خدا تو را چه زمانی به من هديه کند. خدا را هزاران بار شاکرم که تو در وجود منی و من به بزرگترين آرزوی هر زن يعنی مادری رسيده ام. اميدوارم خدا به حق علی اکبر امام حسين مرا ياری کند تا تو را زينبی تربيت کنم.

اين روزها درگير نگرانی های مادرانه ام. هر روز به بهانه ای دلم برايت شور می زند و می فهمم مادرم در اين 26 سال چه کشيده است. هر روز عشقم به تو بيشتر می شود و می ترسم از آيه "انما المال و البنون زينه حياه الدنيا" .

حالا برويم سر روزنوشت های اين دوران:

هفته گذشته روز شنبه سونوگرافی رفتيم و شکر خدا وزن شما در سونو خوب بود و حدود 1700 گرم بودی، دوشنبه هم پيش دکتر حجتی رفتيم و دکتر گفت هم چنان مراقبت ها را ادامه دهم و بيشتر استراحت کنم. حجم شکمم زياد بزرگ نيست و اين کمی برايم نگرانی ايجاد می کند که مبادا کم وزن باشی. اما توکلم به خداست و تو را به دستان پر مهرش از روز اول سپرده ام.  اين هفته به مناسبت اعياد و ميلاد آقا اتاق شما را می چينيم و انشاالله از هفته آينده چند مهمانی خواهيم داشت که حتما خاطراتش را برايت ثبت خواهم کرد.

بی نهايت دوستت دارم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان مریم
20 خرداد 93 1:52
به به! ریحانه خانوم! از همین حالا مشخصه یه جوون ایده ال و آزمانی مثل مامان باباش میشه انشالله
خاله مائده
22 خرداد 93 2:00
واي اتاق چيدن خييييلي كيف داره اعياد هم بر ني ني خوشگل و مامانش مبارك باشه