ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

بالاخره سونوی ان تی

1392/11/12 14:31
نویسنده : مامان
110 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان سلام

امروز صبح به همراه مامان جونم و بابایی رفتیم سونوی ان تی. (البته دلیل همراهی این دو عزیز استرس شدید مادر شما بود خجالت) من رفتم داخل اتاق و عملیات سونگرافی آغاز شد. خانم دکتر نظری همه جنبه ها رو بررسی کردند و یه سری عدد گفتن و من فقط با تصویر تو عشق می کردم و تو دلم باهات حرف می زدم. بعد هرکاری کردیم شما نی نی گرامی اصلا و ابدا نچرخیدی! من به راست خوابیدم، به چپ خوابیدم، نفس عمیق کشیدم، سرفه کردم ولی انگار نه انگار تعجب خانم دکتر گفتند که برم و یه چیز شیرین بخورم. منم با نگرانی اومدم بیرون و ظرف خرمایی که همراهم بود رو درآوردم و دو سه تا خوردم که برق رفت منتظر مونده بودیم چه کنیم یه عده ای رفتند ولی به پیشنهاد بابایی و مامان ما نشستیم و خدا رو شکر برق بعد از نیم ساعت اومد و من رفتم داخل و این دفعه به گفته خانم دکتر حسابی چرخ می زدی قلب دکتر پشت گردنت رو هم چک کردند و یک بار دیگه ان تی رو اندازه گرفتند که خدا رو شکر همه چی خوب بود.

خدایا به خاطر همه نعمتات شکر، من گنهکار کمترین لایق هیچ چیز نیستم و تو همیشه منو شرمنده لطف و رحمتت می کنی. خدایا به خاطر فرزندم هزاران بار شکر. به خاطر نعمت مادر شدن هزاران بار شکر، به خاطر همه چیز شکر. عاشقتم خدااااااااااااااااااااااا.بغل

عشق مامان خیلی دعا کن برامون، منم امیدوارم باقی این راه خوب و شاد سپری بشه و تو سالم و صالح باشی.

پ ن: نتیجه سونو ان تی:

        طول CRL: پنجاه و نه میلی متر

        ضخامت NT: برابر 1.5 میلی متر

        ضربان قلب با ریت 151

        پلاسنتا در جداره قدامی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
12 بهمن 92 21:48
مبارکه خدا نگهدار جفتتون باشه انشالله. یاد سونوهای خودم افتادم چقدر گریم میگرفت تو اتاق سونو. وای مریم مادر شدن خیلی حس غریبیه
خاله مائده
14 بهمن 92 23:58
یعنی سونو گرافی ها از بههترین لحظات بارداری به حساب میان و توشون خیلی خوش میگذره. خدا رو هزار مرتبه شکر عزیزم که همه چیز عالی بوده واست خیلی خوشحالم انشا.. که همیشه با خبرای خوبت شادمون کنی دوست جونم