ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مادری می کنم...

پایان ماه سوم

1392/11/15 10:12
نویسنده : مامان
92 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

ماه سوم با هم بودنمون هم گذشت. یکشنبه رفتم پیش خانم دکتر حجتی و جواب سونو رو نشونشون دادم. شکر خدا همه چی خوب بود فقط خانم دکتر نظری طول کانال سرویکس رو نزده بودند که این کار یه توفیقی شد تا دیروز دوباره روی ماهتو ببینم و برم سونو برای اندازه گیری. سرویکسم 35 بود و شکر خدا خوبه فقط کمی جفت پایینه که باید مراقبت کنم. شنبه عصر هم با بابایی رفتیم کلاس یوگا بارداری ثبت نام کردم و خانم روستا باهام کمی صحبت کردند و البته سونو رو دیدند. ایشالا کلاس یوگامون از 20 فروردین شروع میشه با چند تا از مامانا که نی نی های همسن شما رو دارن.

دیروز اولین روز شروع ترم دوم من در پیام نور بود. ساعت 4 از خواب بیدار شدم و جزوه هامو آماده کردم. بعد بابایی منو بردند پردیس که متاسفانه هیچ کدوم از دانشجوها نیومدندمنتظر ما هم برگشتیم و من رفتم شرکت مامان جونم و تا عصر اونجا بودم.

خیلی دوست دارم نفسمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مائده
16 بهمن 92 0:02
سلام خدارو شکر که همه چیز خوب بوده. پایین بودن جفت اصلا نگران کننده نیست من هم این مشکل رو داشتم که دکتر بهم مراقب داد. خییلی هم توصیه کرد که مراقب باشمچون جفت خیلی پایین بود گفت:ندو طولانی راه نرو از پله بالا پایین نرو و ... راستش خیییلی هم رعایت نکردم حتی مسافرت هم رفتم(هم مشهد و هم اصفهان) و خدا رو شکر هیچی نشد. ستاره نگفت چیه؟؟؟ هر دفعه من با کلی هیجان میخونم که شاید دکترت گفته باشه که چیه. البته میدونم برات مهم نیست هذ چی که باش واسه ی هممون خییییییییییییییلی عریره. ولی خب هیجان دارم!!!!!!! عزیز دلمی، نه نگفت چیه، ایشالا ماه بعد تو آنومالی معلوم میشه. خیلی التماس دعا