ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

خوابت رو دیدم عسلم

1392/11/16 11:38
نویسنده : مامان
77 بازدید
اشتراک گذاری

سلام هستی من

دیشب ساعت 2 بیدار شدم رفتم گلاب به روتون، بعد دوباره خوابیدم، کلی طول کشید تا خوابم ببره، تو خواب تو رو دیدم عزیزکم. با هم داشتیم می رفتیم مسجد یا هیئت. تو یه پسر تپل بودی که من وقتی تو خواب بغلت کردم سنگینیت رو حس می کردم. خیلی خوابم زنده و ملموس بود. دوست دارم عزیزم فارغ از این که دختری یا پسر.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله ماءده
17 بهمن 92 2:09
آخییییی عزیز دلم!!! ستاره جان یک لحظه هم معده رو خالی نزار مغمولا حالت تهوع های نصفه شبی از خالی بودن معده هستن. سیر بخواب. نازی ماشالا انشا... که نی نی هیءتی هستن.
خاله مریم
20 بهمن 92 1:10
حالا حالا ها خواب میبینی عزیزم...
خاله مائده
21 بهمن 92 1:23
راستی ستاره منم همش خواب پسر میدیدم ولی آخرش دختر شد. ستاره دلم پکید. فکر کنم من بیشتر از تو منتظر سونوی آنالومی ام.