ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مادری می کنم...

آزمایش غربالگری

1392/11/30 11:46
نویسنده : مامان
114 بازدید
اشتراک گذاری

عسلم سلام

دکتر برایم آزمایش نوشته بودند که وقتی به آزمایشگاه مراجعه کردم فهمیدم این آزمایش های غربالگری دوم هست و من بسیار تعجب کردم که چرا برای سه ماه اول برای من آز ندادند متفکر البته هنوز هم این سوال برایم بی جواب مانده است. البته بابایی معتقدند چون نتیجه ان تی خوب بوده حتما نیازی به دو بار آزمایش نبوده است. وقتی در مورد آزمایش های نوشته شده سرچ کردم فهمیدم اینها نسخه کاملتر آزمایشهای سه ماهه اول به علاوه آزمایشات کلیه بیماری های محتمل جنین است. برای آزمایش به آزمایشگاه مسعود رفتم که گفتند چون زیر 16 هفته هستم انجام نمی دهند. به همین علت به آزمایشگاه نیلو رفتم و دیروز این آزمایشها بالاخره بعد از یک پروسه طولانی انجام شد. و ان شاالله دوشنبه جوابش حاضر است. امیدوارم همه چیز خوب باشد و تو سالم و سلامت باشی. متاسفانه دچار وسواس نسبت به سلامتی تو شده ام که این موضوع خیلی آزارم می دهد. توکلم به خداست چون می دانم سونو گرافی و آزمایش فقط وسایل دنیایی است و حیات و سلامتی تو دست اوست.

پ ن: الحق که خدا به همراه فرزند روزی اش را هم می فرستد و شکر خدا کمی مشکلات حل شد فرشته

پ ن: قصد داریم پنجره های خانه را دوجداره کنیم و سرامیک های کف حمام را عوض کنیم. همچنین باید انباری را خالی کنیم تا وسایل اتاق را به آنجا ببریم و اتاق نفسم خالی و آماده شود.قلب

برای آمدنت لحظه شماری می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله مائده
1 اسفند 92 1:17
وای ستاره یعنی هر وقت یه پست جدید میزاری قلب من میاد تو دهنم با هیجان میخونم که ببینم فهمیدی نی نی چیه یا نه ستاره عزیزم این حساسیتا طبیعیه ولی خیالت راحته راحت باشه نینیت سالمه من هر وقت این نگرانیا میومد سراغم این ذکر رو با خودم میگفتم الله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین اکه یادت باشه مریم بهم یادش داد تاثیر خاصی روم داشت ولقعا آرومم میکرد امتحان کن. باز سازی خونه هم مبارک باشه حالا بزار انشالله به دنیا که اومد بهتر هم میشه خدا روزیش رو چند برابر میده مائده از هیجان تو منم تو دلم ولوله شده که بدونم نی نی چی هست هرچند واقعا برام فرقی نمی کنه. فقط سالم و صالح باشه ایشالا
خاله مریم
2 اسفند 92 17:22
انشالله بسلامتی این دوران رو سپری میکنی عزیزم. خداروشکر که فرشته کوچولوت خوش روزی هست. قدمش پربرکت تر به مائده جون: چرا اینقدر هیجان برای جنسیت ایجاد میکنی؟ به خدا هر چی باشه وقتی بدنیا بیاد همه ی زندگیت میشه. من که محمدحسینو به همه دنیا نمیدم اصلا گاهی با خودم فکر میکنم چه خوب شد که پسره. شاید اگر دختر بود اینقدر دوستش مداشتم. بچه همه جوره نعمته. انشالله تن همه نی نی های نازنازی سالم باشه. آره مریم جونم خدا پول لازم برای تعمیرات خونه و کارای ضروری رو رسوند. حالا من موندم و یه عالمه کار
خاله مائده
3 اسفند 92 23:58
عزیزم نمیخواستم هول و ولا بندازم تو دلت ببخشید راستش این هیجانا فقط مال دوران بارداریه وقتی به دنیا اومد دیگه هیچ فرقی نمیکنه چی باشه یعنی من تو بارداریم هی دختر پسر میکردم ولی از وقتی به دنیا اومده باورت میشه حتی یه بار هم نشده بگم چه خوب شد که دختره یا مثلا کاش پسر بود و از این حرفا چرا دروغ فقط یه بار تو یه مغازه ی لباس بچه ی لوکس فروشی گفتم وای چه خوب که دختره چون لباس دخترونه هاش خیییییییییییلی خوشگل بود چه فایده انقدر گرون بودن که نمیشد بهشون دست زد آخرش هم فرقی نکرد.