ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

مادر تنبل

1392/12/10 11:13
نویسنده : مامان
86 بازدید
اشتراک گذاری

هستی مامان سلام

چند روزه می خوام برات بنویسم، اما این حساسیت بهاری که به سراغم اومده مانع می شه و منو بی حال تر از قبل می کنه.ناراحت اصلا این مدت مامان بدی شدم. برنامه های شما رو هم درست انجام نمیدم. حالا بگذریم.

هفته پیش جواب آزمایش غربالگری رو گرفتم و به دکتر حجتی نشون دادم. شکر خدا همه چیز خوب بود. صدای قلب نازنین تو رو یکبار دیگه تو مطب شنیدم. عزیز دلم چرا وقتی خانم دکتر می خوان صدای قلبتو بشنون ناز می کنی و قایم میشی؟ و البته من سکته می کنممتفکر

پنجشنبه چهلم اقای بیک بود و مامان و بابا جونم رفتن رشت. از روز چهارشنبه هم من اومدم خونه مامان اینا چون قرار بود کارای تعمیراتی خونه انجام بشه و البته بابایی زحمت کشیدن و تعمیرات مربوط به حمام تمام شد! خدایا شکرت لبخند بابایی برای اومدن تو اینقدر خوشحالن که خستگی یادشون میره.

پ ن: تو ماه 4 خوندن سوره های انسان و غاشیه وارد شده، عجیب سوری هستند و بسیار مرتبط با خلقت!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله ماءده
12 اسفند 92 1:29
خدارو شکر که نتیجه ی آزمایش خوب بود به خاطر بیحالی خودت رو سرزنش نکن به خاطر بارداریه باورت میشه من یه روزایی دلم میخواست کل روز رو تو تختم باشم
خاله مریم
13 اسفند 92 16:17
خداروشکر حال فرشته کوچولوت خوبه. التماس دعا عزیزم