ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

تصميمات مامان

1392/3/8 12:40
نویسنده : مامان
94 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

من و بابايی تصميم گرفتيم قبل از دعوت شما به اين دنيا يه سفر تپل بريم (اگه پولامون جمع بشه) آخه وقتی شما بيای تا سه چهار سال اذيت ميشی اگه بخوای راه دور بری. از طرف ديگه برای ما که تو اين مدت کار زياد داشتيم آرامش خوبی خواهد بودزبان . عزيز دلم همش تو فکر اينم که خونمون رو ببريم جايی که نزديک مامان اينای من باشه ولی قيمتها گرون شده ، يکی از آشناها می خواد خونه اش رو که يه کوچه پايين تر از مامان ايناست بفروشه، از خونه الانمون کوچيک تره ولی نوسازه و تک واحدی، فکر کنم بتونيم اونو بخريم. البته وقتی مطرح کردم بابايی شما موافق نبودند. هنوز مفصل راجع بهش صحبت نکردیم، بايد بررسی کنيم ببينيم به صلاحه يا نه. من خيلی به مامان اينام وابسته ام و دوست دارم نزديکشون باشم. دل شکسته البته بايد نظر بابای بابا رو هم بپرسيم چون هرچی باشه ايشون اين خونه رو برای ما خريدن. دعا کن هر چی خيره برای مامان و بابا پيش بياد.ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)