ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

مادری می کنم...

مامان هميشه نگران

1392/3/28 9:13
نویسنده : مامان
86 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان سلام

رفتم پيش دکتر حجتی. نتيجه آزمايش و سونو گرافی رو که ديد گفت تخمدان هام تنبل شدهناراحت بعد من رو معاينه کردند و متاسفانه اون جريان زخم به قوت خودش باقيه و گفتند که بايد فريز کنم. خانم دکتر به من گفتند که اين دو ماه بايد اقدام رو شروع کنم و انشاالله بعد از زايمان و تولد شما فريز رو انجام ميدن. قربونت برم من، اگه برات دعوت نامه فرستاديم زودی بيا تو دل مامان باشه؟قلب

از تو چه پنهون وقتی از دکتر برگشتم خونه و بابايی در رو باز کرد يه دفعه بغضم ترکيد و زدم زير گريه. بابايی مهربون شما خيلی آرومم کردند و گفتند مگه ما از خدا نخواسته بوديم که وقت مناسب بچه دار شدن رو بهمون نشون بده؟ خوب خدای مهربون بهمون نشون داده. منم پذيرفتم و از خدا خواستم تا شما رو زود به ما عطا کنه تا مزه شيرين مادر شدن رو بچشم. من به شدت مشغول خوردن قرص ها و داروهام هستم که ايشالا عفونت بر طرف شه و اگه شما اومدی خدای نکرده اتفاقی برات نيفته.مژه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)