ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

وقتی بابایی دندان در می آورد :-)

1392/5/23 10:36
نویسنده : مامان
101 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

بابايی در سن نوجوانی دندان های عقلشان را جراحی کرده بودند و منم همين طور!از خود راضی

هفته گذشته که بابا برای پر کردن دندان به دکتر می روند دکتر متوجه چيز غيرعادی می شود و برای بابا عکس می نويسد. بله بابايی برای بار دوم دندان عقل در آورده بودتعجب

ديروز دکتر دو دندان تازه روييده را جراحی کرد و بيرون آورد و پدر مهربان حال خوشی نداشت. من برايشان غذای بسيار نرم آماده کردم تا بخورند و نيرو بگيرند. ولی اين رويش مجدد بسيار برايمان جالب بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
26 مرداد 92 11:23
وای چه جالب! خدا نکنه من دوباره دندان دربیارم. چون حوصله ی مکافات بعد از جراحی رو ندارم!!
انشالله حالشون بهتر بشه.


خیلی عجیب بود خودمونم مونده بودیم