ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

دلم برای ماه خدا تنگ می شود

1392/5/16 15:14
نویسنده : مامان
82 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مادر سلام

ديشب همه چيز عالی بود، بعد از افطار به امزاده صالح رفتيم برای نماز و دعای توسل. حال و هوای خوبی بود ياد حرم آقا امام رضا بودم و عقد و ...! نمی دانم فردا عيد است يا پس فردا ولی يک چيز را می دانم که من مانده ام و کوله بار گناه و اعمال ناقص...

خدايا به حق رحمت واسعه ات ما را ببخش و بيامرز و فرزندان صالح نصيبمان کن.

پ ن: راستی برای بابايی يک کت و شلوار گرفتملبخند

پ ن: بابايی هم برای من يک ساعت بسيار خوشگل خريدندنیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان محمد
23 مرداد 92 10:50
سالگرد ازدواج تون مبارک ایشالله سالهای سال درکنار هم زندگی خوبی داشته باشید براتون ارزوی خوشبختی میکنم ولی خوشبختی با اومدن یه نی نی ناز کاملتر میشه اگه مایلید تبادل لینک کنیم .خوشحال میشیم به ما سر بزنید .
خاله مریم
26 مرداد 92 11:22
زیارت قبول! یاد اون سری که با هم رفتیم امامزاده صالح به خیر