ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

سه سالگی زندگی ما

1392/5/15 13:40
نویسنده : مامان
83 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام

امروز زندگی مشترک من و بابايی وارد سال چهارم ميشه و سه سال رو با همه فراز و نشيب هاش پشت سر ميذاره.(البته اگه از عقد حساب کنی 1.5 بهش اضافه ميشهچشمک) اميدوارم سال آينده رو با حضور شما جشن بگيريم.

من امشب برای افطار يه رستوران خوب رزرو کردم و بابا رو به اونجا دعوت کردم. البته هديه هم براشون خريدم که فعلا نمی گم چون ممکنه بابايی اين جا رو چک کنه و سورپرايز من خراب بشهاز خود راضی. مامان جون و بابا جونم هم مثل هميشه ما رو شرمنده کردند و ديشب هديه سالگرد ازدواجمون رو دادند.(دو تا ظرف خوشگل) گل من برامون دعا کن که زندگيمون خدايی و در مسير اهل بيت پيش بره و بتونيم فرزندان صالح تربيت کنيم. مشغول مطالعه سلسله مباحث تربيتی حاج آقا مجتبی هستم بسيار آموزنده است. اگر خدا بخواد تا سه هفته ديگه يه اتفاق خوب ميفته که اگر شد برات می نويسم فقط دعا کن مادر.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قالبهای کودکانه کودک من برای کودک شما
15 مرداد 92 15:25
سلام دوســـت جونم شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست بیش از45 قالب و نمونه کار طراحی شده رو میتونید ببینید.......... ضمنا طراحی لوگو ...بالابر...صفحه ورودی............با عکس کوچولوهاتون نیز اضافه شــــــد همراه با نمونه کار اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونه
خاله مریم
16 مرداد 92 12:45
مبارکههههههههههه