ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

سفر به وادی عشق

1392/6/5 11:45
نویسنده : مامان
121 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام

اگه خدا بخواهد و ان شاء الله مسئله ای پيش نيايد فردا صبح عازم نجف و پس از آن کربلا هستيم. تا اونجا نرسم باورم نميشه که من کمترين طلبيده شدم و به يکی از بزرگترين آرزوهام رسيدم. قطعا اونجا دعا می کنم که که خدا فرزندانی علوی و فاطمی و حسينی نصيبمون کنه و ما پدر و مادر شايسته ای باشيم. و دعا می کنم آقامون و سيد و سرورمون زودتر بيان تا از بلاتکليفی دنيا راحت بشيم. گل مادر شما هنوز نيستی و من باهات صحبت می کنم. شايد به نظر بعضی بی معنی باشه ولی من فکر می کنم بعد ها وقتی حس و حال این روزای منو بخونی خوشحال ميشی از این همه اشتياق برای داشتن تو. اگر ازاين سفر برگشتم که به اميد خدا دعوت نامه می فرستيم برات و اگر هم بر نگشتم بدون ديدار تو از اين دنيا ميرم.

الخير فی ما وقع

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عکس فرش
5 شهریور 92 12:01
خاطرات خود را به فرش تبدیل کنید... با سلام خدمت مامان و بابای گرامی... خدا بهتون ببخشه... تبدیل عکس به فرش در ابعاد گوناگون... تحویل درب منزل 09137290912 03614456265
خاله مریم
6 شهریور 92 15:06
خوش به سعادتتتتتتتتتتتتتتت التماس دعا مارو هم دعا کن خاله جون