ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

ولادت حضرت معصومه مبارک

1392/6/16 9:16
نویسنده : مامان
69 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم

به خواست خدا من و بابايی از سفر بسيار عالی کربلا و نجف و کاظمين برگشتيم. می تونم بگم که اين سفر يکی از بهترين سفرهای عمرم بوده و حال و هواش با همه جا متفاوت بود. جای تو خالی عزيز دلم ايشالا وقتی بيای با هم مشرف بشيم پابوس ائمه عزيزمون.

فکر می کنم يه هفته تو اين دنيا نبودم و جای ديگری سير می کردم و الان از خواب بيدار شدم. خدا رو هزار بار شکر می کنم که به من کمترين هم اين فرصت رو داد که به اين سفر برم.

امروز ولادت حضرت معصومه (س) است. اميد وارم اين روز عزيز بر همه مبارک باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مریم
16 شهریور 92 11:08
زیارت قبول عزیزم. انشالله سفر بعدی سه نفری مشرف بشید


ایشالا قسمت شما بشه