ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

دوستم می رود

1392/6/18 15:08
نویسنده : مامان
74 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز مادر سلام

بهترين دوستم داره می ره آمريکا برای ادامه تحصيل. دلم خيلی گرفته. يکشنبه پرواز داره. خدايا خودت پشت و پناهش باش و کمکش کن تو راهش موفق باشه و سربلند. اين روزها کلا حال و هوايم خوش نيست حس می کنم مدتی است زندگی دارد رو به بالا نمی رود و من در جا می زنم. دو دلم که برای دکتری بخوانم يا نه! و اين که اين راه همان راهی است که مرا به امامم و به خدا نزديکتر می کند يا نه! وقتی احاديث اهميت علم آموزی را می خوانم برتصميمم مصمم می شوم و وقتی بی کيفيتی و مدرک گرايی را در دانشگاهها می بينم با خودم فکر می کنم شايد اگر فارغ از عنوان دکتری و کارشناسی ارشد و ... علم آموزی کنم بهتر است. برايم دعا کن عزيزکم که خدا راهنماييم کند که کدام راه درست است.در حال حاضر غايت آمال و آرزوهای هر دانشجوی دکتری تعداد مقالات ISI است و ... ولی من نمی خواهم فقط اين گونه نگاه کنم و علم را فقط برای خودم بخواهم و در آينده در محضر خدا حرفی نداشته باشم. اصلا من شايستگی علم آموزی را دارم و اين که تا اين حد از امکانات کشور استفاده کنم؟! خدايا کمکم کنمتفکر هميشه دوست داشتم کاری برای مردمم و کشورم انجام دهم. ايا دکتری عمران می تواند مرا به هدفم برساند يا من با يک معلم ساده بودن بهتر ايفای نقش می کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اميدوارم خدا تو را زود به ما عطا کند و دل مادر باز شود و شرح صدر پيدا کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)