ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 5 روز سن داره

مادری می کنم...

در حسرت زیارت مولا نشسته ام

1392/7/16 10:27
نویسنده : مامان
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مادر

قرار بود هفته آینده برای روز عرفه مانند سالهای گذشته مشهد باشیم ولی یک اتفاق بد افتاده و بابایی می گه که صلاح نیست بریم مشهد. متاسفانه بالاخره صبر ... خانوم لبریز شده و می خواد جدا بشه ناراحت و گویا الان اومده خونه مامان نسرین ایناست. بنده خدا مادر و پدر نداره و همسرش نامردی رو در حقش تمام کرده. به حق این روزای عزیز از خدا می خوام فرجی تو کارشون بشه و زندگیشون سر و سامان بگیره. بابایی هم می گه ما بریم مشهد ممکنه شرمنده بشه و اذیت باشه اگرم جای دیگه ای غیر خونه مامان نسرین بریم اونا ناراحت میشن خلاصه ما موندیم و حسرت زیارت. البته نمی خوام به خاطر یه کار مستحب ما دل کسی بشکنه! لبخندخدایا این زیارت از دور رو از ما بپذیر:خیال باطل

السلام علی علی بن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری الصدیق الشهید صلوه تامه نامیه زاکیه متواصله متواتره مترادفه کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله مریم
17 مهر 92 11:18
ستاره جان چی شده؟ نگران شدم. انشالله خیر باشه. از هر جایی که باشی زیارتتون قبوله.


هیچی مریم جان آدم گاهی از آدم هایی که کارهای واجب و مستحبشون ترک نمیشه یه چیزایی می بینه که اصلا انتظار نداره. طفلک یکی از فامیلای آقا اینقدر شوهرش بهش ظلم کرد که الان بعد 18 سال زندگی می خواد جدا بشه
خاله مریم
19 مهر 92 11:58
چه بد! خیلی متاسفم دوستم...خدا پشت و پناه انسان های مظلومه!