ريحانهريحانه، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

مادری می کنم...

سه ماهه شدی هستی مادر

1393/8/20 14:44
نویسنده : مامان
301 بازدید
اشتراک گذاری

نور چشمم سلام

امروز وارد ماه چهارم زندگیت می شوی و سه ماهگی را پشت سر می گذاری. اینقدر این روزها به سرعت می گذرند و من غرق عشق بازی با تو هستم که تقریبا به هیچ کاری نمی رسم. رسیدگی به تو الویت همه کارهایم است و از سوی دیگر کارهای دانشگاه مشغله ام را بسیار زیاد کرده است. تو بزرگ شده ای دخترم و می فهمی و با دقت به همه چیز نگاه می کنی. آنقدر با دقت که می ترسم هر حرفی را جلوی تو بزنم یا هر جایی بروم. خدا را شاکرم که تو اینقدر خوش اخلاق و آرامی و مانند یک فرشته کوچک فصای خانه ما را سرشار از عشق می کنی. بابایی عاشقانه دوستت دارد و برای دیدنت هر روز لحظه شماری می کند. خدا را هزار بار شکر که تو را به ما عطا کرد.

هستی مادر امروز و در سه ماهگی این کارها را انجام می دهی:

- ما را کاملا می شناسی و به حرف هایمان کاملا واکنش نشان می دهی و حتی یکبار با گریه من گریه کردی.

- کاملا سرک می کشی و بسیار به تلویزیون علاقه داری و گاهی حدود 180 درجه می چرخی تا تلویزیون ببینی.

- به شکم می خوابی و سرت را کاملا بالا نگه می داری.

-وفتی روی بالش باشی سرت را بلند می کنی و حالت نشسته می گیری .

- اصلا دوست نداری بخوابی و مدام می گویی بنشینم یا بایستم.

- به راحتی روی پاهایت فشار می آوری و آنها را سفت می گیری تا بایستی.

- اجسام باریک و سبک را در دستت می گیری و به سمت دهانت می بری.

عاشقت هستم زیبای مادر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مائده
21 آبان 93 0:07
عزيييزم هزار ماشالله به دختر خانوم باااهوش واي چه قدر دلم ميخواد ببينمش با اين تعريفايي كه ازش كردي ستاره
مامان مریم
19 آذر 93 23:36
سلام بر مامان و دخملی ناز ای خدا چقدر بانمکه وقتی میشینه و اطرافو نگاه میکنهههه قربونش برم من